Sommarmånad!

Äntligen är det juni! Så härligt att ha hela sommaren framför sig. Vi har inte mycket planer för sommaren, men det känns skönt faktiskt. 

Här hemma är allt rätt lugnt.  Arvid stackarn fick inte i sig tillräckligt med mat när jag ammade så nu får han ersättning också. Såå skönt nu att se att han får upp som han ska, kinderna är såå runda och goa!! 
Tyvärr fick jag livmoderinflammation förra helgen.. Så jag håller precis på att avsluta penicillinkuren. Jag gick ju det efter jag fått Alice också.. Så denna gång kunde jag igen symtomen tidigare. Men fy va jobbigt det var... Feber och sen den här otroliga tröttheten.. Och smärta också. Skönt att jag mår bra nu iaf :):)

Nu har jag uppdaterat läget lite iaf.. Kommer väl snart in i alla rutiner igen, och förhoppningvis blir bloggen lite mer uppdaterad framöver :) 
Här kommer lite mobilbilder!


Min fina sommartjej!


Lille prinsen! 






Kommentarer
Hanna- mamma till Alexander & Ellie och gravid med 3e knytet

Skönt att du mår bra nu igen gumman. Jobbigt för dig att bli sjuk när du precis fått en liten. Vad fort maj gick eller hur!? Redan juni.. Hoppas det blir en låång och härlig sommar! :) Puss

2014-06-05 @ 20:58:40
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0