Första dagen på nya livet

Hihi, ja lite så känns det ju faktiskt! Första dagen på ledigheten. Jösses vad jag tjatar om den! haha! Men känns så skönt!
Idag har jag och Alice fixat lite ärenden. Åkte md Peter till Kallinge i morse för att hämta hem en  av våra bilar.. Har köpt en ny, fast gammal som Peter ska ha i jobbet och som en andrabil till oss. Första kombin för oss :) Vet inte om vi egentligen har nåt stort behov av en kombi... Mest för att Peter behöver det i jobbet... Lilla Peggan är ju så pass rymlig så vi får plats med barnvagn och allt sånt.
Sen åkte Alice och jag in till Ronneby och shoppade lite grand. Köpte de första bebisplaggen! Myspys! Och Alice valde ett par nya gympaskor till sig :)
 
 
 
 
Imorgon får vi se lite vad som händer.... Alice ska några timmar till dagis iaf. :)
 
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0