Vecka 32

 
 
Vem är det sim gömmer sig där inne? Jag är såå nyfiken och längtar så! Är det en liten flicka? Eller kan det vara en pojk tros? Read more at http://web.stagram.com/n/jensi1985/#leQjMYzT46HUbk7F.99
Jag undrar så vem det är som gömmer sig där inne? Det är en riktig liten vilde iaf. Sparkar på mina revben så jag stundtals är helt öm... Bus! Är det som jag tror, att det är en liten flicka? Eller kommer Peter (och alla andra) att få rätt i att det är en pojke denna gång? Vilket det än blir så blir vi lika glada förstås <3
 
 
 
Vem är det sim gömmer sig där inne? Jag är såå nyfiken och längtar så! Är det en liten flicka? Eller kan det vara en pojk tros? Read more at http://web.stagram.com/n/jensi1985/#leQjMYzT46HUbk7F.99
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0