Vecka 34

Hej på er!
Idag gick vi in i vecka 34 (33+0) Ett besök hos barnmorskan stod på schemat.... Världens bästa bm har jag verkligen! Alice var med och hon tycker det är såå roligt! Fick låna ett söndrigt stetoskop som hon använde på mig... Hon försökte ta blodtrycket med den lillfian! Mitt blodtryck ligger för övrigt på 110/55 så det var ju bra. Exakt 10 kg hade jag gått upp nu me... Se vart jag hamnar på!!! :S Med Alice gick jag upp ca 11,5 kg har jag för mig... Lär ju gå upp mer nu iaf.
Bebisens hjärta slog så fint så... Bebis var vaken och sparkade och höll på när Bm lyssnade på hjärtat, så det var höga hjärtljud idag, 150-160 slag/minut. Brukar väl ligga runt 135-145 i vanliga fall.
 
 
Bild från i förrgår :)
 
Kramar på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0