En liten Tilde

 
I måndags åkte jag o kidsen till fina Hanna och hennes söta familj! Vi träffade nytillskottet Tilde som var såå söt och mysig! Alice lekte loss med Alexander såklart, bästa kompisen juh! :D
 
 
 
Bästa vännerna myser i soffan.
 
 
Alice & Alexander lagade mat till oss!
 
 
Snälla Hanna hade köpt såååå fina födelsedagspaket till både mig och Alice... Stort tack igen!!
 
 
Jag passade på att mysa med lillfian när Arvid sov!
 
 
Söta lilla Tilde <3

Tack för att vi fick komma och bebismysa och busa :D:D
 
Kram
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0