Arvid 5 månader

(och en vecka)
 
 
 
 
 
 
Idag har Arvid varit hos Maggan på Bvc. Vi skulle ha varit där förra veckan, på hans 5-månadersdag, men det besöket blev tyvärr inställt. Så idag blev det sprutdags igen! Arvid tyckte det gjorde himla ont :( Men det gick över relativt snabbt iaf.
Han väger nu 7 kg exakt och är 64 cm lång. Huvudomfånget var 42 cm. Min stora fina kille <3 Han följer sin kurva helt perfekt :)
Man märker mer och mer vilken nyfiken lite kille han är... Mycket bus är det i honom med... När han ligger och ammar brukar han nu ta sin lilla hand och "fånga" min haka och mun... Och så tittar han på mig med ögon fulla av bus... Godingen! Han älskar verkligen hundarna. Roligast är nog när han är i bärselen och vi kastar äpplen till hundarna... Då tjuter han av skratt! Syrran och barn överlag är ju också himla roliga!
 
 
Kramar
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0