Skogspromenad

 Hej på er! 
Hoppas allt är bra med er! Här är det prima. Blir inte att jag bloggar så mycket nu för tiden.. Har lite medvetet börjat minska på dels bloggen men också Facebook. Känner att det blir lite mycket.. Man behöver ju inte vara så synlig/öppen överallt. :) (upp till var och en naturligtvis!) Jag hänger mycket på instagram. Men vill inte lägga ner bloggen! Tycker att det är så roligt att kunna gå tillbaka och läsa :) Men jag kommer att blogga när tid och lust finns helt enkelt :):)

Igår var jag, barnen och hundarna en sväng i skogen! Lilleman mös i bärselen.. Han älskar verkligen den! Och vagnen den hatar han. Inte ens 2 minuter går det att ha honom i den förren han gallskriker! Och då har jag sittdelen i med lite lutning så att han kan se sig om lite, men icke! Och Alice älskade ju verkligen att åka i vagnen. Tänk så olika de kan vara!

Vi hade en mycket härlig stund i skogen iaf.. Underbart väder! Älskar fina höstdagar!









 

Många kramar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0