Julhelgen

Hej på er!
Hoppas att ni hade en fin julhelg.. Det tycker jag nog att vi hade minsann!
Dan före dopparedan var vi hos Peters mamma. Åt thai och hade det mysigt!
 
 

På julafton var vi hemma och myste runt tills efter Kalle Ankas Jul... Då begav vi oss bort till Mamma & Pappa =)
 
 
Vår julgran. Jag är himla glad för den! Gillar att den är lite vid och "yvig" haha! Hela granen är full med gamla glaskulor samt lite hempysslade smällkarameller och hjärtekorgar. Polkakäppar har vi hängt up en hel del också... dock verkar det som att de flesta har rymt nu :P
 
 
 

 Godishus hos Mamma och Pappa!
 
 
 
 
 Alice hjälper till att klä mormor och morfars gran.
 
 
 
 Många fina kulor att välja mellan!
 
Koncentrerad liten tjej
 
 
 
 
 Sötfian!
 
Och så några bilder från julafton!
 
 
John & faster =)
 
 
Tomten kom med lite paket, dock var han lite stressad :D (dvs orkade inte läsa på alla miljoner paket)
 
 
 
 
Mys med min lille plutt!
 
Alice fick många fina paket!
 
 
 Selma älskar att öppna paket dock var hon lite besviken i år då hon inte fick några nya leksaker av oss... endast tuggben! Haha....
 
 Där var ett snabbinlägg om julen! Phu!
God fortsättning på er!


Kommentarer
Hanna- Mamma till en prins & två prinsessor

Så mysigt ni verkar haft <3 Många fina bilder! Puss

2015-01-10 @ 20:36:37
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0